נדלן מניב בפראג

השקעות נדל”ן בפראג – בטוחות ומוצלחות

מבקשים להשקיע בנדל”ן בפראג ולא יודעים מאיפה להתחיל? אין ספק שהשקעה במדינה זרה מלווה בלא מעט חששות, אי ודאות ובעיות אמון. הדרך היחידה להפיג את הדאגות היא על ידי ליווי של חברה אמינה ומנוסה בתחום. עם חברת Times 2 תזכו בדיוק למענה שכזה, בזכות ניסיון של חמש עשרה שנה בהשקעות נדל”ן בפראג. חברתנו מבצעת הליך מקצועי ומלווה אתכם לכל אורך הרכישה, מבחירת הנכס וקנייתו ועד להשכרתו וניהולו.

שוק נדל”ן בתנופה

למרות היותם הרבה יותר נמוכים ממחירי ערים אחרות באירופה, בחמש השנים האחרונות מחירי דירות בפראג עולים בקצב מהיר במיוחד. העלייה של שמונים ושבעה אחוז נובעת מביקוש גבוה לדירות, כשקצב הבניה העומד כיום על מאתיים פרויקטים חדשים ועדיין אינו משלים את הפער. כמו כן, בשנה החולפת השקעה בפראג הפכה לכדאית יותר מתמיד, כי נכון לשנת 2020 גדל הביקוש לדירות בפראג, המוצעות עדיין עבור מחירים משתלמים ביותר. מוגבלות השוק עם היצע לא גדול של דירות למכירה, לצד ביקוש שרק הולך וגדל, הובילה לעלייה במחיר הדירות באופן רציף וללא הפסקה.

במציאות הזו ניתן עדיין למצוא בעיר דירות קיימות במחירים כדאיים לצד פרויקטים של בניה חדשה במחירים יותר גבוהים, שעתידים להסתיים בשנתיים הקרובות. הווה אומר שמדובר בשוק צומח, שככול שתקדימו לקנות בו נכס גם יגדל שיעור הרווחים שלכם. כל זאת לצד ריביות נמוכות ואפשרויות נוחות למימון, ועם תשואות מניבות גבוהות והחזר השקעה העומד על עשרה עד ארבעה עשר אחוז.

נדלן מניב בפראג

הליך שלם ובטוח

עם חברתנו תזכו בהליך מקצועי, שלם, בטוח ומוצלח שינוהל כולו בעברית להשקעה בנדלן מניב בפראג במחיר משתלם במיוחד, ועם החזר השקעה שיכול להגיע לעשרה ואף לארבעה עשר אחוז. יכולתנו לספק השקעה בפראג שהינה כדאית ובטוחה, נובעת ממספר סיבות מרכזיות.

קודם כל אנו גרים בצ’כיה ופועלים כבר מעל לחמש עשרה שנה בשוק הנדל”ן בפראג, כך שיש לנו הכרות מלאה עם הליכים וגורמים שונים הכרוכים בהשקעות אלו, בין אם עבור דירות מגורים בפראג או השקעה בנדל”ן מסחרי.

כמו כן, לכל לקוח אנו דואגים לבחור בקפידה פרויקטים מוצלחים ואיכותיים, המתאימים לגובה ההשקעה המבוקש וצרכים ספציפיים. זאת לצד בחינת היכולת הכלכלית של הלקוח ובחירה באפשרות מימון המתאימה ביותר עבורו. בנוסף אנו שמים דגש על בחירה מדוקדקת של ספקי שירות מקומיים עבור הפרויקט, בין אם מדובר בעורך דין נדלן, בנק משכנתאות, קבלנים, חברת ניהול נכסים, רואה חשבון וכדומה.

וזה עוד לא הכל. גם לאחר רכישת הנכס אנו נדאג לנהל את כל צרכיו, לצד מנגנוני שליטה ובקרה מתקדמים שיספקו למשקיע אפשרות מעקב בזמן אמת אחר מצבו וביצועיו של הנכס. ואם לא די בכך, ההיכרות המעמיקה שלנו וקשרינו בענף הנדל”ן בפראג מציבים את הנכסים שאנו מנהלים עם אחוזי תפוסה של תשעים ושבעה אחוזים.

דוגמא לפרויקט להשקעה

דוגמא לפרויקט בניה חדש שלקוחותינו יכולים לקחת בו חלק הינו פרויקט “מעלה השמורה” בפראג שש המבוקשת, הנבנה בסמוך לתחנת מטרו ולפארק. הפרויקט כולל דירות חדר עד ארבעה חדרים והוא מוצע לישראלים גם ללא דרכון אירופאי. זאת עם אפשרויות מימון נוחות במיוחד ותנאי תשלום מעולים הכוללים תשלום ראשוני של חמישה עשר אחוז בעת חתימה על החוזה, והמשך תשלום רק במסירת המפתח.

השקעת נדל”ן בפראג

להשקעות נדל”ן בפראג כדאיות במיוחד עם ליווי מקצועי שלם, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם Times 2 בטלפון 247 611 300 602 420+ או במייל sales@times2properties.com.

WhatsApp
ברוכים הבאים ל times2
המומחים לנדל"ן בצ'כיה
יש לכם שאלות...
מוזמנים לשלוח לנו הודעה