דירות להשכרה סטודנטים בצ’כיה

למה יש ביקוש גבוה לדירות להשכרה סטודנטים בצ’כיה

אחד הקהלים שהופכים את ההשקעה בדירות להשכרה כה מבוקשת בצ’כיה, הינם סטודנטים מקומיים וזרים. בחברת Times 2 מציעים לכם מבחר איכותי של דירות להשכרה סטודנטים בצ’כיה, ממנו יעזרו לכם לאתר דירה מתאימה לכיסכם ולצרכיכם. למה יש ביקוש כל כך גבוה לדירות להשכרה לסטודנטים בצ’כיה? על כך יוסבר בקצרה להלן.

מוסדות אקדמיים מתקדמים ואיכותיים

הסיבה הראשונה שבגינה יש ביקוש גבוה ללימודים אקדמיים בצ’כיה בקרב סטודנטים זרים, היא איכות מוסדות החינוך עם תשתיות מהמתקדמות בעולם, לצד עמידה בדרישות קבלה והוראה מחמירות של האיחוד האירופאי. כמו כן הלימודים מוצעים בצ’כיה במגוון אוניברסיטאות פרטיות וציבוריות, שרבות מהן מאפשרות ללמוד בשפה האנגלית, עם תנאי קבלה לא קשים המקבילים להצגת תעודת בגרות ומבחני קבלה בענפי מדעים מדויקים.

בין המוסדות היותר מבוקשים ניתן למצוא בפראג את הרדץ קרלובה ובפלזן את אוניברסיטאות צארלס, באולמוץ את אוניברסיטת פאלאצי, ואוניברסיטת מסריק בברנו. כמו כן בתוכנית הלימודים האקדמית בצ’כיה מושם דגש על הכשרה מקצועית ומעשית עם ידע כמה שיותר עכשווי ונרחב. בין בתחומי הלימוד המבוקשים בצ’כיה בולטים בעיקר לימודי רפואה, וטרינריה, רפואת שיניים, רוקחות, אדריכלות, מנהל עסקים, משפטים וכלכלה. הבחירה בלימודים בשפה הצ’כית מקנה בחלק מהמקצועות אפשרות ללימודים בחינם.

דירות להשכרה סטודנטים בצ'כיה

איכות חיים גבוהה ועלות מחיה זולה

לצד רמה גבוהה של חינוך, לימודים בצ’כיה גם מספקים איכות חיים גבוהה במיוחד במדינה מתקדמת ומתפתחת, המציעה תחבורה ציבורית מעולה ושפע של מקומות פנאי, בילוי, תרבות ותעסוקה. כמו כן סטודנטים עם אזרחות אירופאית יכולים לעבוד במהלך שנות לימודיהם. בנוסף, יחסית למדינות אחרות עלות המחייה בצ’כיה נחשבת למאוד נמוכה ועומדת על כשש מאות יורו בפראג וכארבע מאות יורו בערים אחרות. הלימודים בצ’כיה גם מוצעים עם תמיכה כלכלית של המדינה בסטודנטים, לרבות סבסוד עלויות מגורים, אוכל, תחבורה ואירועים ופעילויות תרבותיות.

אפשרויות דיור לסטודנטים

עלויות דירות מגורים לסטודנטים משתנות בהתאם לעיר בה לומדים והאזור בו רוצים לגור, ומידת קרבתו למרכזה של העיר. כך למשל, דירת סטודיו מרוהטת יכולה לעלות בין שש מאות לשבע מאות יורו. הביקוש הרב אחר דירות להשכרה לסטודנטים בצ’כיה הפך השקעות אלו  לכדאיות במיוחד, בין אם מדובר בדירות סטודיו ליחיד, דירות שותפים, דירות באזורים קרובים לאוניברסיטאות או השוכנים באזורים צעירים עם תרבות פנאי וחיי לילה תוססים.

יתרה מכך, יש לא מעט סטודנטים מישראל המחליטים לקנות דירת מגורים בצ’כיה במהלך לימודיהם וכך לזכות בנכס מניב שניתן לאחר סיום התואר להמשיך להשכירו או למכרו.

השקעה בדירה לסטודנטים בצ’כיה

להשקעה בדירה להשכרה לסטודנטים בצ’כיה ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי, השאירו פרטיכם באתר של חברתנו או צרו קשר עם Times 2 בטלפון 611 300 602 420+ או במייל sales@times2properties.com.

WhatsApp
ברוכים הבאים ל times2
המומחים לנדל"ן בצ'כיה
יש לכם שאלות...
מוזמנים לשלוח לנו הודעה