לקנות דירה בצ’כיה

למה כדאי לקנות דירות בצ’כיה

לאחרונה הציבור המקומי מגלה עניין רב בהשקעות נדל”ן בצ’כיה, וחשוב לדעת שעסקאות שלמות ומוצלחות מוצעות על ידי חברת Times 2, היחידה המעניקה ליווי מלא עבור כל שלבי ההליך. רוצים לדעת למה כדאי לקנות דירה בצ’כיה? כדאי שתמשיכו לקרוא את המאמר.

יתרונות קניית דירה בצ’כיה

קניית דירה בצ’כיה הפכה בשנים האחרונות למבוקשת בקרב מביני עניין בתחום הנדל”ן, בגין ארוכה שורה של יתרונות:

  • לוקיישן- צ’כיה הינה מדינה מערבית מתקדמת ומסבירת פנים השוכנת בליבה של יבשת אירופה. נסיעה של כשלוש שעות תביא אתכם לערים מרכזיות ברחבי היבשת. פראג עצמה, בירתה של צ’כיה, היא עיר מרהיבה ותוססת המהווה מוקד משיכה לאנשים מכל העולם, בכל הגילאים וממניעים שונים, החל מלימודים ואיכות חיים ועד להזדמנויות תעסוקה וקריירה.
  • עלויות ומחירים- לעומת מדינות שכנות באיחוד האירופאי, מבוקש עבור דירות בצ’כיה מחיר הרבה יותר נמוך. כמו כן, שער החליפין של המטבע הצ’כי הינו אטרקטיבי במיוחד. השקעה בדירה בצ’כיה נדרשת בהון עצמי של עשרים וחמישה אחוז בלבד, בעוד שאת שאר הכסף ניתן להלוות מבנקים מקומיים בתנאים נוחים.
  • שוק בצמיחה- שוק הנדל”ן בצ’כיה נמצא כבר כמה שנים טובות במגמה מתמדת של צמיחה, עם עלייה ממוצעת של אחד עשר אחוז לעומת שנה שעברה. כמו כן, החזר ההשקעה נע כיום בין עשרה לארבעה עשר אחוז.
  • ההליך הנדרש- השקעה בקניית דירה בצ’כיה דרך חברתנו, עם ליווי שלם לכל אורך הדרך, תבטיח הליך נטול סיכונים ופשוט ליישום.
לקנות דירה בצ'כיה

הדרך הנכונה לקניית דירה בצ’כיה

לאחר שהבנתם מדוע כדאי לקנות דירה בצ’כיה חשוב לציין כי הצלחת הרכישה תלויה רבות באופן ניהולה. עם חברתנו תזכו בהליך השקעה מקצועי ויעיל המבוסס על חמש עשרה שנות ניסיון בניהול השקעות נדל”ן ונכסים בצ’כיה, פרטיים ומסחריים כאחד. אנו נדאג ללוות אתכם באופן מלא החל מקניית הנכס ועד השכרתו. בין היתר נעזור לכם בבחירת דירה מתאימה בהתאם לגובה השקעה מבוקש ולצרכים ספציפיים, ונקשר אתכם עם גורמים מקומיים כמו עורך דין, בנק, קבלנים ורואה חשבון. ואם לא די בכך, גם נסייע לכם בהשכרת הדירה ובניהולה.

לקניית דירה בצ’כיה

לקניית דירה בצ’כיה באופן הפשוט והטוב ביותר, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם Times 2 בטלפון 611 300 602 420+ או במייל sales@times2properties.com.

WhatsApp
ברוכים הבאים ל times2
המומחים לנדל"ן בצ'כיה
יש לכם שאלות...
מוזמנים לשלוח לנו הודעה