השכרת דירת סטודנטים בפראג

להשקיע בדירות בפראג להשכרה

דירות בפראג להשכרה הפכו להשקעה כדאית בזכות מחירי דירות אטרקטיביים ותשואות גבוהות במיוחד. את השקעות תוכלו לבצע בקלות, בבטחה ובהצלחה עם חברת Times 2 הפועלת בשוק זה כבר חמש עשרה שנה. חברתנו מציעה שירות מקצועי שלם החל מאיתור דירה מתאימה ועד אחזקת הדירה, איתור דיירים, גביית שכר דירה וניהול הנכס.

הביקוש להשכרת דירות בפראג

בין הערים היותר יפות ומבוקשות באירופה שוכנת בבטחה פראג. עיר יפה זו המתפתחת בצעדי ענק מציעה שפע של אתרים אטרקציות, מקומות בילוי ומרכזי קניות, וכן אוניברסיטאות מבוקשות ומגוון אפשרויות תעסוקה. זאת לצד רמה חיים גבוהה עם עלות מחייה מהיותר נמוכות במדינות מערב אירופה. נתונים אלו הובילו לכך שרבים מבקשים לגור בעיר, מצ’כיה עצמה וממדינות רבות אחרות בעולם. לכן יש ביקוש רב עבור דירות להשכרה בפראג מכל סוג, גודל ורמה ולמגוון מטרות, מהשכרה קצרת מועד לתיירים ועד השכרה ארוכת טווח לסטודנטים, אנשי עסקים, זוגות צעירים משפחות ועוד.

כדאיות רכישת דירות להשכרה

הביקוש הרב עבור השכרת דירה בפראג, החל מדירות למשפחות ועד השכרת דירת סטודנטים בפראג, נובע מכך שיש יותר ביקוש מהיצע. גורם זה, לצד מחירי דירות זולים ומשתלמים יחסית לערים מרכזיות אחרות באירופה, מאפשר השכרת דירות בפראג עם תשואות מניבות משתלמות במיוחד. כל זאת לצד תנאים מעולים להשקעה עם הון ראשוני בדירה של עשרים וחמישה אחוז בלבד, ועם מימון משתלם המוצע על ידי בנקים מקומיים. ואם לא די בכך, הביקוש לדירות בפראג גם גורם לעלייה מתמדת בערכן, עם החזר השקעה שנע בין עשרה לארבעה עשר אחוז.

השכרת דירת סטודנטים בפראג

ליווי שלם ומקצועי

אם אתם מבקשים להשקיע בדירות להשכרה בפראג, עימנו תזכו בסיוע וליווי שלם. הסיוע מתחיל באיתור נכס מתאים להגדרות כלכליות ולצרכים שלכם, וממשיך לבחירת מקורות מימון כדאיים וספקים מקומיים אמינים כמו ערך דין, רואה חשבון וקבלנים. כמו כן אנו נסייע לכם באחזקת הדירה עצמה וניהולה, עם איתור של דיירים מתאימים שהרקע הכלכלי והפלילי שלהם נבדק, ועם גבייה של שכר דירה הכולל שליחת תזכורות ופינוי במידת הצורך.

 

רקע כללי לסיום

אם אתם חושבים להשקיע בדירה להשכרה בפראג כדאי שתכירו את העיר, על עשרת מחוזותיה, כאשר לכל מחוז אופי ואווירה משלו. כך למשל, מחוז אחד ושניים שוכנים במרכז העיר וכוללים את העיר העתיקה ושפע של אטרקציות תיירות, בהם מחירי שכר הדירה מאוד גבוהים וקשה לאתר נכסים פנויים למכירה. למעשה, דירות להשכרה תוכלו למצוא בעיקר במחוז שלוש ומעלה, כאשר מחוז שלוש הסמוך למרכז העיר מתאים למי שעובד בו וכן לצעירים וסטודנטים. רובע ארבע הינו רובע גדול עם מרכזי מסחר ועסקים חדשים, ברובע חמש תוכלו למצוא בתים פרטיים, ואילו רובע שש שופע בפארקים וקרוב לשדה התעופה ונחשב למבוקש ויוקרתי.

 

השקעה בדירה להשכרה בפראג למכירה

להשקעה בהשכרת דירה בפראג המתאימה עבורכם במדויק, ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם Times 2 בטלפון 611 300 602 420+ או במייל sales@times2properties.com.

 

WhatsApp
ברוכים הבאים ל times2
המומחים לנדל"ן בצ'כיה
יש לכם שאלות...
מוזמנים לשלוח לנו הודעה