השכרת דירת סטודנטים בפילזן

אפשרויות השקעה בדירות להשכרה בפילזן

בחברת Times 2 מציעים לכם מבחר פרויקטים עבור דירות להשקעה בצ’כיה, לרבות דירות להשכרה בפילזן המוצעות בתנאים כדאיים במיוחד ונושאות רווחים אטרקטיביים. מהמבחר כל אחד יכול לאתר דירה המתאימה לכיסו וצרכיו, בין אם מדובר בהשכרת דירות סטודנטים בפילזן או השכרת דירות למשפחות צעירות ועד להשכרת דירות יוקרה. כל זאת מסופק עם ליווי שלם החל מסיוע בבחירת דירה מתאימה להשכרת הדירה לשוכרים נאותים ועד לתחזוקת הנכס וגביית שכר דירה. לפניכם סקירה של חלק מאפשרויות ההשקעה בדירות להשכרה בעיר פילזן המוצעות על ידי החברה.

פרויקט במרחק הליכה מהאוניברסיטה

השקעה מעולה למי שמחפש אחר השכרת דירת סטודנטים בפילזן, הינה בפרויקט מתקדם המציע דירות של חדר אחד עד ארבעה חדרים במחיר כדאי המתחיל בחמש מאות עשרים אלף ₪. הדירות שוכנות במרחק הליכה מאוניברסיטת פילזן והן מיועדות להשכרה עבור סטודנטים, עובדי המוסד וחברי הסגל שלו. הפרויקט כולל גם חנויות, מסעדות ופארק, מכבסה, אבטחה סביב השעון, מכון כושר ועוד. ניתן לזכות מהבנק המקומי במימון של עד שישים אחוז מערך הנכס, וכן לשלם חמישה עשר אחוז במועד חתימת החוזה ואת השאר בעת קבלת המפתח לדירה.

 

השקעה בדיור שיתופי ללא משכנתא

השכרת דירה בפילזן מוצעת גם בפרויקט שיתופי “גני פילזן” המספק מענה לקהל רחב, עם דיור בר השגה בהשקעה של הון עצמי המתחיל במאה שלושים וחמישה אלף ₪ לדירת סטודיו ללא צורך לקחת משכנתא. הפרויקט מורכב מדירות בנות שניים ושלושה חדרים הכוללות גם מרפסת, חניה ומחסן, וכן מדירות קרקע עם גינה ודירות גג עם טרסה גדולה. הוא מיועד לאכלוס בשנת 2022.

השכרת דירת סטודנטים בפילזן

פרויקט המבשלה היוקרתי

ברובע חדש ובמיקום אטרקטיבי בו שכנה בעבר מבשלת בירה מוצע פרויקט מגורים יוקרתי, עם מעל למאה דירות בעיצוב מודרני, החל מדירות סטודיו ועד לדירות של ארבעה חדרים. הגרים בפרויקט ייהנו משפע של שירותי תרבות וציבור, עם חנויות, בתי ספר וגני ילדים, בריכת שחייה במרחק הליכה לצד תחבורה ציבורית ענפה.

 

עוד מגוון פרויקטים נוספים

אנו מציעים עוד שלל דירות להשקעה בפילזן במגוון פרויקטים איכותיים וייחודיים שנבחרו על ידנו בקפידה. כך למשל, תוכלו לקנות נכס בפרויקט רזידנס הייטס עם שלושה מבנים הכוללים כשישים דירות וארבעה מתחמים לצרכי מסחר, המתאים לקהל מגוון מסטודנטים ועד משפחות עם ילדים. כמו כן תוכלו לבחור בפרויקט היוקרה גדות הנהר השוכן במרכז העיר ומציע נוף טבעי מרהיב נטול הפרעות, ועוד.

 

השקעה בדירה להשכרה בפילזן

להשקעה בדירה להשכרה בפילזן ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם Times 2 בטלפון 611 300 602 420+ או במייל sales@times2properties.com.

WhatsApp
ברוכים הבאים ל times2
המומחים לנדל"ן בצ'כיה
יש לכם שאלות...
מוזמנים לשלוח לנו הודעה