דירות בפראג למכירה

למצוא דירה למכירה בפראג

מבקשים למצוא דירה בפראג למכירה לצורכי השקעה? כדאי לכם ליצור קשר עם חברת Times 2 המנוהלת מפראג על ידי צוות ישראלי שבראשו עומד לירון ערן, שכיהן בעבר כסמנכ”ל שיווק ומכירות של חברת אפריקה ישראל. החברה הפועלת בתחום הנדל”ן בפראג כבר שמונה עשרה שנה תסייע לכם במציאת דירות למכירה בפראג שמתאימות לצרכים ולהגדרות כלכליות, החל מאיתור של דירת סטודיו ועד איתור בניין למכירה בפראג.

מסייעים לכם בכל הליך הרכישה

אם אתם מתקשים למצוא דירות למכירה בפראג כדאי לכם להיעזר בחברתנו, המתמחה בניהול נכסים מקצועי ומקיף שלא תמצאו בשום מקום אחר. למעשה, אנו נסייע לכם במציאת דירות למכירה בפראג שמתאימות לכם במדויק, מבלי שתדרשו להגיע כלל לצ’כיה. כל דירה למכירה בפראג שאנו מאתרים נבחנת על ידנו בקפידה על כל היבטיה. למשל, בדירה קיימת נבחן את סביבת המגורים, נעריך את שווי נכס ותשואה שניתן לקבל עבורו, נבחן את מצב הנכס והשקעה נדרשת בשיפוצו וכדומה. בדירות בפרויקטים חדשים נבחן את סביבת המגורים, נעריך את שווי הנכס, תשואה צפויה עבורו, מועד סיום בניה וכניסת דיירים, נעצב את הדירה ועוד.

 

מסייעים לכם בהכל

השירותים שאנו מספקים רק מתחילים באיתור דירה למכירה בפראג. עמנו תזכו בליווי צמוד עבור כל ההליך לרבות בחירת חבילת מימון משתלמת ומתאימה, בחירה מוקפדת של ספקי שירות כגון בנקים, עורכי דין, קבלנים רואי חשבון, חברות ביטוח וכדומה. כמו כן אנו נדאג לנהל ולתחזק את הנכס לאחר רכישתו, עם איתור של דיירים שבדקנו את הרקע הכלכלי והפלילי שלהם, גבייה של שכר דירה לרבות שליחת תזכורות ובמידת הצורך פינוי הדייר. זאת לצד קו ישיר למקרי חירום הפועל סביב השעון ומערך בקרה ושליטה למשקיע בזמן אמת.

 

דירות בפראג למכירה

דוגמא לדירות למכירה בפרויקטים חדשים

עמנו תוכלו גם למצוא דירות למכירה בפראג בפרויקטים חדשים ומבוקשים. למשל תוכלו לקנות דירה בפראג ארבע, בפרויקט מרכזי בשכונת הגולף החדשה והשקטה שליד נהר הוולגה, הנדרשת בהשקעת הון עצמי שמתחיל בשלוש מאות חמישים אלף ₪ עבור דירת שני חדרים.

הפרויקט מציע דירות מודרניות, סטודיו ועד חמישה חדרים שהינן נוחות, מרווחות ומתקדמות, בעודו מפגין כבוד לטבע המרהיב שעוטף אותו ויש בסביבתו שורה ארוכה של אפשרויות בילוי ורגיעה, לרבות שבילי אופניים, מגרש גולף, מסלולי טיול, מרכזי תרבות ועוד.

דוגמא נוספת הינה שכונת פראג שש המבוקשת והיוקרתית, עם פרויקט מעלה השמורה האטרקטיבי המציע דירות חדר עד ארבעה חדרים ברמת גימור גבוהה במיוחד. הפרויקט מיועד בעיקר לסטודנטים וזוגות צעירים, ומציע דירת סטודיו בהון עצמי של מאתיים אלף ₪. כמו כן הפרויקט ממוקם במרחק הליכה מגני ילדים, בתי ספר, קמפוס, קניון, מרפאה, שמורת טבע ותחנות אוטובוס ורכבת עם חמש דקות נסיעה משדה התעופה.

מציאת דירה בפראג למכירה

למציאת דירה למכירה בפראג שמתאימה במדויק עבורכם, ולמידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם Times 2 בטלפון 005 134 723 420+ או במייל anat@times2properties.com.

WhatsApp
ברוכים הבאים ל times2
המומחים לנדל"ן בצ'כיה
יש לכם שאלות...
מוזמנים לשלוח לנו הודעה